Статті
Методика
План засідань методичної ради КЗ «НСЗШ №9» на 2016-2017 н.р.
План засідань методичної ради КЗ «НСЗШ №9» на 2016-2017 н.р.
№ з\п |
Зміст роботи |
Відповідальна особа |
І засідання (серпень) |
||
Про підсумки результативності методичної роботи в 2015-2016 н.р.. Основні напрямки роботи, цілі та завдання на 2016-2017 н.р. |
Костюченко В.І.. |
|
Про організацію роботи над ІІ етапом науково-методичноюї проблеми школи «Новітні інформаційно-педагогічні технології як умова створення розвитку і самореалізації особистості в демократичному суспільстві » |
Костюченко В.І... |
|
Обговорення планів роботи ШМО на 2016-2017 н.р. |
Голови ШМО |
|
Корекція планів курсової підготовки вчителів, що атестуватимуться у 2016-2017 навчальному році. |
Асессорова С.В.. |
|
Про участь вчителів у фахових конкурсах, видавнича діяльність педагогів |
Костюченко В.І.. |
|
Про поповнення банку даних щодо досягнень психолого-педагогічної науки та перспективного педагогічного досвіду, сучасні підходи до навчально-виховного процесу. |
Костюченко В.І.. |
|
Про напрямки роботи творчої групи щодо опрацювання нової методичної проблеми школи |
Костюченко В.І.. |
|
ІІ засідання ( жовтень) |
||
Про підсумки проведення шкільного етапу Всеукраїнських предметних олімпіад та підготовку до ІІ туру. |
Костюченко В.І |
|
Про удосконалення роботи з використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі. |
Костюченко В.І |
|
Про підготовку та проведення предметних тижнів. |
Костюченко В.І |
|
Про підготовку до педради « Підвищення рівня позакласної роботи як важливий засіб розвитку в учнів інтересу до знань» |
Костюченко В.І |
|
Про наробки творчої групи щодо нової теми школи |
Творча група |
ІІІ засідання (січень) |
||
Аналіз результативності методичної роботи за І семестр. |
Костюченко В.І.
|
|
Аналіз результатів моніторингу знань учнів за І семестр. |
Асессорова С.В.. |
|
Про моніторинг професійної діяльності педагогів. |
Костюченко В.І.
|
|
Про досвід роботи над індивідуальною науково-методичною проблемою вчителів, що атестуються. Підготовка до творчого звіту. |
Костюченко В.І. Асессорова С.В.. |
|
Про проведення місячника педмайстерності «Мій кращий урок» |
Костюченко В.І.
|
|
Про підсумки участі учнів школи у ІІ турі Всеукраїнських предметних олімпіад |
Костюченко В.І.
|
|
ІV засідання (березень) |
||
Про стан науково-дослідницької роботи НТУ «Інтелект» |
Костюченко В.І.
|
|
Про роботу з молодими та малодосвідченими вчителями. |
Костюченко В.І. Асессорова С.В.. |
|
Обдарована дитина: реалізація творчого потенціалу учня. Підсумок участі учнів у Всеукраїнських олімпіадах, творчих конкурсах. |
Костюченко В.І.
|
|
Огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури. |
Костюченко В.І.
|
|
V засідання (травень) |
||
Про підсумки виконання річного плану методичної роботи та визначення пріоритетів методичної роботи у 2017/2018 н.р. |
Костюченко В.І.
|
|
Звіт голів ШМО щодо реалізації річних планів роботи |
Голови ШМО |
|
Про підсумки атестації педагогічних працівників. |
Асессорова С.В.. |
|
Про підсумки підвищення кваліфікації педагогічних працівників, участі їх в обласних, міських семінарах та творчих групах у 2016/2017 н.р. |
Костюченко В.І Асессорова С.В.
|
|
Огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури. |
Костюченко В.І.
|
Методична робота 2016-2017 н.р.
План роботи
КЗ « НСЗШ I-III ступенів №9»
над науково-методичною проблемою
«Новітні інформаційно-педагогічні технології як умова розвитку і самореалізації особистості в демократичному суспільстві»
У 2016- 2017 н.р. наш педколектив працюватиме над ІІ (конструктивно- моделюючим) етапом науково-методичної проблеми
«Новітні інформаційно-педагогічні технології як умова розвитку і самореалізації особистості в демократичному суспільстві» .
Зміст діяльності – це визначення основних педагогічних стратегій реалізації проблеми.
Мета: сприяння переорієнтації педагогічної свідомості в поглядах на ключові питання проблеми, що реалізується; розроблення тактики та стратегії її реалізації .
Прогнозовані результати:
· здійснення аналізу досягнутих раніше результатів з проблеми;
· визначення можливостей роботи з цього питання в межах кожного методичного об’єднання;
· аналіз банку педагогічних технологій, використаних і можливих для застосування в процесі реалізації проблеми;
· визначення рівня роботи з реалізації проблеми.
Пріоритетні цілі школи в 2016-2017 н.р.:
- підвищення рейтингу школи;
- реалізація науково-методичної проблеми;
- широке використання ефективних педагогічних та інформаційних технологій;
- підвищення рівня професійної компетентності вчителя, іміджологічної культури, зростання мотивації до самовдосконалення;
- результативність участі учнів школи у Всеукраїнських олімпіадах із базових дисциплін, творчих конкурсах;
- підвищення конкурентноздатності випускників;
- створення здорового мікроклімату у школі, сприятливих умов для навчання та виховання, співпраці вчителя й учнів;
- підготовка конкурентноспроможних випускників, адаптованих до життя в інформаційному суспільстві, яке швидко змінюється.
Методична робота 2015-2016 н.р.
Методична робота
Враховуючи сучасні тенденції освітньої галузі, новий Закон України про освіту,вимоги нового Державного стандарту освіти, програму обласного науково-методичного проекту «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства», педагогічний колектив КЗ «НСЗШ №9» розпочинає роботу в 2015-2016 Н.Р. над новою науково-методичною проблемою «Новітні інформаційно-педагогічні технології як умова створення розвитку і самореалізації особистості в демократичному суспільстві».
У рамках роботи над темою складено перспективний план роботи, розрахований на 5 років.
У 2014-2015 н.р. педколектив школи працював над реалізацією V (підсумкового) етапу роботи над науково-методичною проблемою, маючи в пріоритеті такі завдання:
- реалізація вимог і завдань нового Державного стандарту освіти;
- впровадження кращого педагогічного досвіду;
- створення й поповнення банку методичних наробок учителів закладу;
- застосування сучасних освітніх технологій, спрямованих на становлення й розвиток інноваційної особистості.
У 2015-2016 н.р. педколектив працюватиме над реалізацією І (діагностичною) етапу роботи над науково-методичною проблемою, визначивши основні завдання на початковому етапі:
- виявлення рівня обізнаності педагогічного колективу з даної теми;
- складання плану реалізації теми;
- створення банку психолого – педагогічних діагностик;
- визначення напрямків роботи у рамках теми;
- формування позитивної мотивації педагогів до реалізації нової мети навчання та виховання;
- реалізація вимог і завдань нового Державного стандарту освіти;
- поповнення банку методичних наробок учителів закладу;
- використання інноваційних освітніх технологій для формування цілісного світогляду, соціальної компетентності та громадської активності учнів;
- розробка рекомендацій, спрямованих на самоосвіту, створення можливостей для особистісного та професійного зростання педагогічних працівників у процесі роботи над проектом.
2014 - 2015 навчальний рік стане п'ятим, підсумковим, етапом роботи над обласним науково-методичним проектом "Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості". За чотири минулі роки накопичено велику кількість наукової інформації, педагогічних стратегій і технологій, склався творчий педагогічний досвід, здатний суттєво змінити навчально-виховний процес, наблизити його до вимог життя та нових тенденцій розвитку українського суспільства.
Пріоритетним на даному етапі станеі дослідження, узагальнення та впровадження кращого педагогічного досвіду з питань створення креативного освітнього середовища та впровадження освітніх технологій, спрямованих на становлення й розвиток інноваційної особистості.
У 2014-2015 н.р. педагогічний колектив школи спрямовуватиме свою діяльність на вирішення основних завдань:
- реалізація вимог і завдань нового Державного стандарту освіти;
-
впровадження в навчально-виховний процес інтерактивних методів навчання;
-
пошук і відбір науково-методичної інформації для розвитку інтелектуальних і творчих здібностей учнів;
-
підвищення рівня мотивації вчителів і учнів до самоосвіти, самоаналізу, самоконтролю і самовдосконалення;
-
розробка та апробація в практиці навчально-виховного процесу нестандартних прийомів активізації діяльності учнів;
- створення картотеки кращого педагогічного досвіду;
- впровадження в навчально-виховний процес складових патріотичного виховання.
Основною організаційною формою в системі методичної роботи в школі є методична рада - дорадчий орган педагогічного колективу, який планує та організовує всю методичну роботу в закладі, виробляє пропозиції щодо змісту роботи з вчителямина наступний рік і на перспективу. У школі забезпечена оптимальна структура методичної роботи, коли враховуються запити і потреби педагогів, рівень їхнього професіоналізму. Головне завдання методичної ради школи - надати реальну, суттєву допомогу всім членам педагогічного колективу. З метою поліпшення навчально-виховного процесу основна увага зосереджується на двох основних напрямках діяльності:
- робота над єдиною науково-методичною проблемою;
- удосконалення внутрішньошкільної методичної роботи, цілеспрямоване моделюванняперспективного педагогічного досвіду, побудова науково-методичної роботи на діагностичній основі.
Показником ефективності методичної роботи є задоволення, яке отримують учителі від своєї праці, створення в педагогічному колективі творчої атмосфери, позитивного морально-психологічного клімату. План роботи методичної ради сладається на один рік і спрямовується на підвищення науково-теоретичної, методичної та практичної підготовкивчителів, їхнього загальнокультурного рівня.
Методична рада школи сприяє пошуку та використанню у навчально-виховному процесісучасних методів і прийомів навчання й виховання, самоосвітній діяльності педагогів.
№ |
Методичне об’єднання |
Тема, над якою працює методичне об’єднання |
Вчителів математики й інформатики |
Традиційні та інноваційні підходи у формуванні креативної інтелектуальної особистості на уроках математики і інформатики |
|
Вчителів іноземної мови |
Вдосконалення форм і методів навчання, що сприяють підвищенню інтересу учнів до вивчення іноземної мови |
|
Вчителів української мови і літератури |
Традиційні та інноваційні підходи у формуванні креативної інтелектуальної особистості на уроках української мови і літератури |
|
Вчителів російської мови і світової літератури |
Формування мовленнєвих компетенцій учнів у форматі сучасної освіти |
|
Вчителів географії, біології, хімії, фізики |
Формування ефективності викладання природничих наук в контексті розвитку інноваційної особистості |
|
Вчителів історії |
Формування індивідуального стилю педагогічної діяльності на уроках суспільних дисциплін |
|
Вчителів праці, малювання, музики |
Використання національних традицій на уроках праці, малювання, музики |
|
Вчителів фізкультури |
Формування здорового образу життя |
|
Вчителів початкових класів |
Творче спрямування діяльності вчителів на всебічний розвиток юної особистості, використання потенційних творчих можливостей учнів |
Графік проведення відкритих уроків учителями
КЗ «НСЗШ №9», які атестуються у 2014 році
№ п/п |
ПІБ |
Тема уроку |
Клас |
Дата |
1 |
Бондарева Г.О. |
Створення фанфіка за романом Валер’яна Підмогильного «Місто» |
11-Б |
18.11.13 |
2 |
Фролова Н.В. |
Ірраціональні рівняння |
10-А |
09.12.13 |
3 |
Смоляр Н.М. |
Слова ввічливості |
2-Б |
10.12.13 |
4 |
Кріль С.С. |
Причини деградації особистості Скруджа в оповіданні Ч. Діккенса «Різдвяна пісня в прозі» |
6-В |
10.12.13 |
5 |
Гаращенко Т.Г. |
Кружок «Виготовлення новорічних прикрас» |
|
13.12.13 |
6 |
Худобець Т.П. |
Річки України |
8-А |
17.01.14 |
7 |
Биков Ю.Л. |
Баскетбол. Передача м’яча |
6-Б |
23.01.14 |
8 |
Виноходов А.А. |
Побудова рекурентних алгоритмів |
10-А |
05.02.14 |
9 |
Костюченко В.І. |
Мотив жіночої долі у творчості Тараса Шевченко |
9-А |
07.02.14 |
10 |
Савенкова О.Е. |
Сучасна клітинна теорія |
10-А |
19.02.14 |
11 |
Міщенко С.В. |
Мистецтво Середньовіччя |
7-В |
04.03.14 |