See other templatesSee other templates
Menu
Ви тут:

Статті

Методика

План засідань методичної ради КЗ «НСЗШ №9» на 2016-2017 н.р.

План засідань методичної ради КЗ «НСЗШ №9» на 2016-2017 н.р.     

№ з\п

Зміст роботи

Відповідальна особа

І засідання (серпень)

  1.  

Про підсумки результативності методичної роботи в 2015-2016 н.р.. Основні напрямки роботи, цілі та завдання на 2016-2017 н.р.

Костюченко В.І..

  1.  

Про організацію роботи над ІІ етапом науково-методичноюї проблеми школи «Новітні інформаційно-педагогічні технології  як умова створення розвитку і самореалізації особистості в демократичному суспільстві »

Костюченко В.І...

  1.  

Обговорення планів роботи ШМО на 2016-2017 н.р.

Голови ШМО

  1.  

Корекція планів курсової підготовки вчителів, що атестуватимуться у 2016-2017 навчальному році.

Асессорова С.В..

  1.  

Про участь вчителів у фахових конкурсах, видавнича діяльність педагогів

Костюченко В.І..

  1.  

Про поповнення банку даних щодо досягнень  психолого-педагогічної науки та перспективного педагогічного досвіду, сучасні підходи до навчально-виховного процесу.

Костюченко В.І..

  1.  

Про напрямки роботи творчої групи щодо опрацювання нової методичної проблеми школи

Костюченко В.І..

ІІ засідання ( жовтень)

  1.  

Про підсумки проведення шкільного етапу Всеукраїнських предметних олімпіад та підготовку до ІІ туру.

Костюченко В.І

  1.  

Про удосконалення роботи з використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі.

Костюченко В.І

  1.  

Про підготовку та проведення предметних тижнів.

Костюченко В.І

  1.  

Про підготовку до педради « Підвищення рівня позакласної роботи як важливий засіб розвитку в учнів інтересу до знань»

Костюченко В.І

  1.  

Про наробки творчої групи щодо нової теми школи

Творча група

 

ІІІ засідання (січень)

  1.  

Аналіз  результативності методичної роботи за І семестр.

Костюченко В.І.

 

  1.  

Аналіз результатів моніторингу знань учнів за І семестр.

Асессорова С.В..

  1.  

Про моніторинг професійної діяльності педагогів.

Костюченко В.І.

 

  1.  

Про досвід роботи над індивідуальною науково-методичною проблемою вчителів, що атестуються.

Підготовка до творчого звіту.

Костюченко В.І.

Асессорова С.В..

  1.  

Про  проведення місячника педмайстерності «Мій кращий урок»

Костюченко В.І.

 

  1.  

Про підсумки участі учнів школи у ІІ турі Всеукраїнських предметних олімпіад

Костюченко В.І.

 

ІV засідання (березень)

  1.  

Про стан науково-дослідницької роботи НТУ «Інтелект»

Костюченко В.І.

 

  1.  

Про роботу з молодими та малодосвідченими вчителями.

Костюченко В.І.

Асессорова С.В..

  1.  

Обдарована дитина: реалізація творчого потенціалу учня. Підсумок участі учнів у Всеукраїнських олімпіадах, творчих конкурсах.

Костюченко В.І.

 

  1.  

Огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.

Костюченко В.І.

 

V засідання (травень)

  1.  

Про підсумки виконання річного плану методичної роботи  та визначення пріоритетів методичної роботи у 2017/2018 н.р.

Костюченко В.І.

 

  1.  

Звіт голів ШМО щодо реалізації річних планів роботи

Голови  ШМО

  1.  

Про підсумки атестації педагогічних працівників.

Асессорова С.В..

  1.  

Про підсумки підвищення кваліфікації педагогічних працівників, участі їх в обласних, міських семінарах та творчих групах у 2016/2017 н.р.

Костюченко В.І Асессорова С.В.

 

  1.  

Огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.

Костюченко В.І.

 

 

Методична робота 2016-2017 н.р.

План роботи

 КЗ « НСЗШ I-III ступенів №9»

 над науково-методичною проблемою

«Новітні інформаційно-педагогічні технології  як умова розвитку і самореалізації особистості в демократичному суспільстві»  

У 2016- 2017 н.р. наш педколектив працюватиме над ІІ (конструктивно- моделюючим) етапом науково-методичної  проблеми

«Новітні інформаційно-педагогічні технології  як умова розвитку і самореалізації особистості в демократичному суспільстві» .

Зміст діяльності – це  визначення основних педагогічних стратегій  реалізації проблеми.

Мета: сприяння переорієнтації педагогічної свідомості в поглядах на ключові питання проблеми, що реалізується; розроблення тактики та стратегії  її реалізації .

Прогнозовані результати:

· здійснення аналізу досягнутих раніше результатів з проблеми;

· визначення можливостей роботи з цього питання в межах кожного методичного об’єднання;

· аналіз банку педагогічних технологій, використаних і можливих для застосування в процесі реалізації проблеми;

· визначення рівня роботи з реалізації проблеми.

Пріоритетні цілі школи в 2016-2017 н.р.:

  • підвищення рейтингу школи;
  • реалізація науково-методичної проблеми;
  • широке використання ефективних педагогічних та інформаційних технологій;
  • підвищення рівня професійної компетентності вчителя, іміджологічної культури, зростання мотивації до самовдосконалення;
  • результативність участі учнів школи у Всеукраїнських олімпіадах із базових дисциплін, творчих конкурсах;
  • підвищення конкурентноздатності випускників;
  • створення здорового мікроклімату у школі, сприятливих умов для навчання та виховання, співпраці вчителя й учнів;
  • підготовка конкурентноспроможних випускників, адаптованих до життя в інформаційному суспільстві, яке швидко змінюється.

Методична робота 2015-2016 н.р.

Методична робота

Враховуючи сучасні тенденції освітньої галузі, новий Закон України про освіту,вимоги нового Державного стандарту освіти, програму обласного науково-методичного проекту «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства», педагогічний колектив КЗ «НСЗШ №9» розпочинає роботу в  2015-2016 Н.Р.  над новою науково-методичною проблемою «Новітні інформаційно-педагогічні технології  як умова створення розвитку і самореалізації особистості в демократичному суспільстві».

У рамках роботи над темою складено перспективний план роботи, розрахований на 5 років.

У 2014-2015 н.р. педколектив  школи  працював  над реалізацією V (підсумкового) етапу роботи над науково-методичною проблемою, маючи в пріоритеті такі завдання:

- реалізація вимог і завдань нового Державного стандарту освіти;

- впровадження кращого педагогічного досвіду;

- створення й поповнення банку методичних наробок учителів закладу;

- застосування сучасних освітніх технологій, спрямованих на становлення й розвиток інноваційної особистості.

У 2015-2016 н.р. педколектив працюватиме над реалізацією І (діагностичною) етапу роботи над науково-методичною проблемою, визначивши основні завдання на початковому етапі:

- виявлення рівня обізнаності педагогічного колективу з даної теми;

- складання плану реалізації теми;

- створення  банку психолого – педагогічних діагностик;

- визначення напрямків роботи у рамках теми;

- формування позитивної мотивації педагогів до реалізації нової мети навчання та виховання;

- реалізація вимог і завдань нового Державного стандарту освіти;

-  поповнення банку методичних наробок учителів закладу;

- використання інноваційних освітніх технологій для формування цілісного світогляду, соціальної компетентності та громадської активності учнів;

- розробка рекомендацій, спрямованих на самоосвіту, створення можливостей для особистісного та професійного зростання педагогічних працівників   у процесі роботи над проектом.

   2014 - 2015 навчальний рік стане п'ятим, підсумковим, етапом роботи над обласним науково-методичним проектом "Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості". За чотири минулі роки накопичено велику кількість наукової інформації, педагогічних стратегій і технологій, склався творчий педагогічний досвід, здатний суттєво змінити навчально-виховний процес, наблизити його до вимог життя та нових тенденцій розвитку українського суспільства.  

    Пріоритетним на даному етапі станеі дослідження, узагальнення та впровадження кращого педагогічного досвіду з питань створення креативного освітнього середовища та впровадження освітніх технологій, спрямованих на становлення й розвиток інноваційної особистості.

     У 2014-2015 н.р. педагогічний колектив школи спрямовуватиме свою діяльність на вирішення основних завдань:

  • реалізація вимог і завдань нового Державного стандарту освіти;
  • впровадження в навчально-виховний процес інтерактивних методів навчання;

  • пошук і відбір науково-методичної інформації для розвитку інтелектуальних і творчих здібностей учнів;

  • підвищення рівня мотивації вчителів і учнів до самоосвіти, самоаналізу, самоконтролю і самовдосконалення; 

  • розробка та апробація в практиці навчально-виховного процесу нестандартних прийомів активізації діяльності учнів;

  • створення картотеки кращого педагогічного досвіду; 
  • впровадження в навчально-виховний процес складових патріотичного виховання.

Основною організаційною формою в системі методичної роботи в школі є методична рада - дорадчий орган педагогічного колективу, який планує та організовує всю методичну роботу в закладі, виробляє пропозиції щодо змісту роботи з вчителямина наступний рік і на перспективу. У школі забезпечена оптимальна структура методичної роботи, коли враховуються запити і потреби педагогів, рівень їхнього професіоналізму. Головне завдання методичної ради школи - надати реальну, суттєву допомогу всім членам педагогічного колективу. З метою поліпшення навчально-виховного процесу основна увага зосереджується на двох основних напрямках діяльності:
- робота над єдиною науково-методичною проблемою;
- удосконалення внутрішньошкільної методичної роботи, цілеспрямоване моделюванняперспективного педагогічного досвіду, побудова науково-методичної роботи на діагностичній основі.
   Показником ефективності методичної роботи є задоволення, яке отримують учителі від своєї праці, створення в педагогічному колективі творчої атмосфери, позитивного морально-психологічного клімату. План роботи методичної ради сладається на один рік і спрямовується на підвищення науково-теоретичної, методичної та практичної підготовкивчителів, їхнього загальнокультурного рівня.
  Методична рада школи сприяє пошуку та використанню у навчально-виховному процесісучасних методів і прийомів навчання й виховання, самоосвітній діяльності педагогів.

 

Методичне об’єднання

Тема, над якою працює методичне об’єднання

  1.  

Вчителів математики й інформатики

 Традиційні та інноваційні підходи у формуванні креативної інтелектуальної особистості на уроках математики і інформатики

  1.  

Вчителів іноземної мови

 Вдосконалення форм і методів навчання, що сприяють підвищенню інтересу учнів до вивчення іноземної мови

  1.  

Вчителів української мови і літератури

 Традиційні та інноваційні підходи у формуванні креативної інтелектуальної особистості на  уроках української мови і літератури

  1.  

Вчителів російської мови і світової літератури

Формування мовленнєвих компетенцій учнів у форматі сучасної освіти

  1.  

Вчителів географії, біології, хімії, фізики

Формування ефективності викладання природничих наук в контексті розвитку інноваційної особистості

  1.  

Вчителів історії

Формування індивідуального стилю педагогічної діяльності на уроках суспільних дисциплін

  1.  

Вчителів праці, малювання, музики

Використання національних традицій на уроках праці, малювання, музики

  1.  

Вчителів фізкультури

Формування здорового образу життя

  1.  

Вчителів початкових класів

Творче спрямування діяльності вчителів на всебічний розвиток юної особистості, використання потенційних творчих можливостей учнів

 

 

 Графік проведення відкритих уроків  учителями

КЗ «НСЗШ №9», які атестуються у 2014 році

п/п

ПІБ

Тема уроку

Клас

Дата

1

Бондарева Г.О.

Створення фанфіка за романом Валер’яна Підмогильного «Місто»

11-Б

18.11.13

2

Фролова Н.В.

Ірраціональні рівняння

10-А

09.12.13

3

Смоляр Н.М.

Слова ввічливості

2-Б

10.12.13

4

Кріль С.С.

Причини деградації особистості Скруджа в оповіданні Ч. Діккенса «Різдвяна пісня в прозі»

6-В

10.12.13

5

Гаращенко Т.Г.

Кружок «Виготовлення новорічних прикрас»

 

13.12.13

6

Худобець Т.П.

Річки України

8-А

17.01.14

7

Биков Ю.Л.

Баскетбол. Передача м’яча

6-Б

23.01.14

8

Виноходов А.А.

Побудова рекурентних алгоритмів

10-А

05.02.14

9

Костюченко В.І.

Мотив жіночої долі у творчості Тараса Шевченко

9-А

07.02.14

10

Савенкова О.Е.

Сучасна клітинна теорія

10-А

19.02.14

11

Міщенко С.В.

Мистецтво Середньовіччя

7-В

04.03.14

 

Меню

Карта сайта

Go to top