See other templatesSee other templates
Menu
Ви тут: НавчанняСемінари, конференції, педради

Семінари, конференції, педради

Психолого-педагогічний консиліум

 

17 жовтня 2013 року  відбувся

психолого-педагогічний консиліум за темою:

Створення оптимального освітнього середовища для п’ятикласників”

 

Були присутні: Казакова Галина Вікторівна (директор школи), Асессорова Світлана Василівна (заступник директора), Костюченко Вікторія Іллівна (заступник директора з НВР), психолог- Гапоненко Ольга Євгенівна, класоводи початкової школи: Дрок Ольга Василівна та Романчик Валентина Миколаївна, класні керівники 5-А класу – Мохова Яніна Анатоліївна та  5-Б – Швайка Наталія Петрівна. Також запрошеними були усі вчителі, які викладають у 5-х класах.

Мета психолого-педагогічного консиліуму:

• залучити учасників педагогічного консиліуму до активного обговорення проблеми адаптації п´ятикласників до навчання в основній школі;

• колективне вивчення труднощів навчання п´ятикласників;

• знайти шляхи подолання наявних труднощів;

• налагодження співпраці між учителями - предметниками, які викладають у 5х класах;

• виробити рекомендації для всіх учасників навчально-виховного процесу з проблемних моментів адаптації.

 

Завдяки проведеному психологічному обстеженню був зроблений аналіз самопочуття учнів. Адаптаційний період їх психологічного стану на підставі  діагностичних даних були визначені і домінанти розвитку потенційних можливостей та здібностей учнів.


       

  

 

  Після плідної праці педагогів протягом консиліуму були визначені оптимальні шляхи для подолання труднощів адаптації п’ятикласників. Спільним рішенням учасників консіліуму  затверджені такі рекомендації щодо подальшого гармонійного розвитку учнів 5-х класів:

Психологу школи Гапоненко О.Є.:

 Розробити  рекомендації класним керівникам 5-х класів (за результатами   психологічного супроводу) для особистісно - орієнтованого підходу до п’ятикласників.

Спланувати  й провести заняття з психологічної просвіти з учителями –           предметниками та окремо з учнями з ознайомлення з методами конструктивного спілкування, стратегіями поведінки в конфліктних ситуаціях, особливостями характеру й темпераменту.

Організувати психологічну підтримку учнів з заниженим рівнем самооцінки.

 

Класним керівникам 5-х класів Моховій Я.А. і Швайко Н.П.

 

Приділяти більше уваги учням із низьким соціометричним статусом.

Створювати для них ситуації успіху , що стануть мотивацією для активної діяльності в навчальному процесі та позакласних заходах.

Провести індивідуальні бесіди з батьками учнів із низьким соціометричним статусом і дати рекомендації для спільної роботи з виховання.

 

Учителям – предметникам, які викладають у 5-х класах:

 

Удосконалювати форми та методи роботи з учнями 5-х класів під час адаптаційного періоду та впродовж року.

Під час проведення занять здійснювати індивідуальний підхід до учнів, у яких виникають труднощі в період адаптаційного процесу. 

 

Сторінка 16 з 16

Меню

Menu

Карта сайта

Menu
Go to top