03 листопада 2015 року пройшов психолого-педагогічний консиліум
«Адаптація учнів п’ятих класів до навчання в основній школі.
Проблеми наступності у навчанні»
Потрібно знати дитину, знати її силу і слабкості,
розуміти її думки, переживання,
бережно доторкнутися до її серця.
В.О. Сухомлинський
Мета:Обговорення основних проблем, які виникли в процесі адаптації учнів 5 – х класів; визначення напрямків спільних дій адміністрації щколи, вчителів та психолога з метою успішного проходження процесу адаптації п’ятикласників до нових умов навчання.
Завдання:
-
Виявлення характеру і причин виникнення труднощів в процесі адаптації учнів 5-х класів.
-
Розробка конструктивних методів та прийомів для вирішення проблем адаптації.
-
Висвітлення проблем самооцінки, мотивації, особистісних пізнавальних та інших інтересів, емоційного настрою учнів 5-х класів.
-
Формування спільної роботи педколективу в період адаптації 5-х класів
План роботи:
1. Вступне слово директора.
2. Міні - лекція «Адаптація учнів 5 класу до навчання в основній школі»- заступник директора з НВР Асессорової С.В.
2. Педагогічна характеристика 5 класів вчителями початкової школи та класними керівниками
(вчителі початкових класів: Каракуша Т.М., Коретнікова С.І., Бєлова Н.Г.)
(класні керівники: Кандаурова О.Ю., Чиглинцева О.О., Фролова Н.В.)
4. Психологічна характеристика 5 – их класів. Результати психодіагностичних досліджень у 5-х класах. Рекомендації вчителям.
(практичний психолог Гапоненко О.Є.)
5. Відгуки вчителів – предметників.
6. Характеристика стану здоров’я учнів 5-х класів.
(шкільна медсестра)